Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

torsdag 14 februari 2013

Strumpor och smalben



Tjena!

Blev inget inlägg igår. Vart mycket jobb och kickboxning efteråt till 21.30. Var väldigt trött och sliten när jag väl kom hem och gick helt enkelt och la mig. Här ovan ser ni resultatet av sparring utan benskydd.
Svullet och jävligt.

Så tänk på det om ni skulle vilja börja med Kickboxning eller Thaiboxning att det kan vara bra att investera i benskydd när man är nybörjare.

För mig blir det tyvärr inga benskydd eftersom jag har gjort detta ett antal år nu, så ibland blir det att man får stå ut med lite smärta dagen efter. Manligt!

 Jag tänkte att vi också kunda snacka manliga strumpor idag. Jag gillar 2 sorters strumpor. Vita tränings strumpor som är lite tjockare. Ni vet vad jag snackar om. Och svarta tunnare strumpor som de ni ser här.


Just dessa är extra bra för då vet jag vilken dag jag ska ha dem på mig också. Fast ibland blir det fel. Är ju Torsdag idag.

Äsh, en riktig man bryr sig inte om sån skit!

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar