Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

onsdag 6 februari 2013

Powerade - Blod apelsin



Tjena!

idag känner jag mig ganska seg. Sitter här på jobbet framför datorn och drömmer om att köra lite sparring. Man är väl man!

Vanligtvis hade jag nog tagit en Redbull eller liknande när jag känner mig såhär men idag blir det Powerade! Ingen kolsyra och bra smak. Man får iofs ingen direkt kick av detta men det känns ganska bra att inte dricka kolsyrad dryck när man dagen innan hinkade i sig 1 liter Finpepsi.

Ja ibland dricker jag så mycket sockrig dricka. Men det blir så. När man tränar mycket så får man ibland ett otroligt sug efter socker. Och det behövs ju. Hemligheten är att dra i sig socker och sedan hålla sig borta så det inte blir något man gör "ofta".

Aja botten upp!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar