Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Tjena!

Jag glömde ju bort att det var alla hjärtans dag idag och det är klart jag måste skriva något om det.

Vad ska man göra som man på alla hjärtans dag? Ja är man singel så är svaret enkelt. Skit i det och gör det du normalt skulle göra på en onsdag.

Om man är i ett förhållande så kan det bli lite trixigare. Haha nej jag skojade bara. En riktig man bryr sig inte om alla hjärtans dag för hans tjej bryr sig inte heller. För kvinnan som har lyckats få en riktig man har alla hjärtans dag varje dag! (aaawww)

Rent generellt däremot så kan jag säga att jag tycker det är en löjlig kommersiell högtid som jag inte alls gillar. Hade jag haft en tjej som verkligen brydde sig om det så hade hon fått tjura resten av dagen för det blir ingen jävla present eller någonting bara för att reklam på Tv säger att man borde fixa till det.

Ganska enkelt!

Ha en underbar alla hjärtans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar