Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

lördag 9 februari 2013

Jogga

Tjena!

Lördag innebär träning som vanligt. Nu har jag precis varit ute och joggat en runda. Det blev bara 30 min men det kändes rätt skönt ändå. Jag är ingen super löpare direkt. Borde ha gått till gymmet också men det sket jag i. Höhö. Det får bli imorn. Då kör vi styrka med deadlifts som vanligt.

Körde 10 minuter ben stretching istället. På Måndag blir det kickboxning så det behövs. Stretchar man inte så kan man inte sparka ordentligt och kan man inte sparka ordentligt så är man inte en riktig man.

Under mina år som kampsportare har jag tränat en hel del olika stilar. Muay Thai, Kickboxning,Aikido, Jujutsu, brottning osv osv. Nästa vecka ska jag testa något nytt faktiskt. Nihon Tai Jutsu. Vilket betyder Japansk kampsport. Haha lite roligt att denna klubben och organisation har döpt hela sitt system till något så generellt som "kampsport" men vi får se. Det kanske är riktigt bra!

Det ska bli intressant!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar