Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

söndag 3 februari 2013

Söndags lyft

Tjena!

Söndags lyft i styrkans tecken nu igen. Det blev en rågmacka med kalkon och ost och sedan bar det iväg till gymmet. Hade bestämt mig att klara power deadlift på 120kg denna gång vilket blir mitt rekord. 140kg är målet eftersom det är 200% min kroppsvikt. Känns som en jämn och manlig siffra att sikta på.
Ovan ser ni mitt uppvärmings deadlift på 70kg. Jag kände mig lite mer taggad än vanligt. Annars brukar jag värma upp med runt 50kg.
 
Besten på 120 kg. Fick upp den 2 gånger. Jävligt stolt. Det känns som att 140kg inte är helt omöjligt!

Det konstiga är att när jag kom hem så fick jag be tjejen öppna ketchup flaskan till maten. So much for raw power.

Aj aj aj omanligt.

Kör hårt så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar