Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

onsdag 27 mars 2013

Skäggkriget fortsätter

 

Tjena!

Här har ni en liten uppdatering. Som ni ser så är skäggkampen fortfarande igång och det ser inte ut som att någon tänker vika sig ännu. Har vi tur så fortsätter detta i flera månader och då kan ni se fram emot ett par schyssta långskägg.

Håller fortfarande på att strula med Skägget.se eftersom jag är värdelös på det här med DNS osv så jag fortsätter blogga här så länge





Har förövrigt köpt lite vitamin och mineral grejor. Ni ser de på bilderna här ovan. 

Som ni ser på den stora bilden så är det blindskrift på paketet. Det var så jag visste att det här det är bra grejor. Även på framsidan så står det professional. Så jag är säker på att om jag äter dessa vitaminer och mineraler med maten så kommer jag bli mycket bättre på fighting. 

Tack professional blindskrift vitaminer och mineraler!
Manligt!

Imorgon ska vi lira paintball och dricka öl. Se fram emot ett inlägg om det!

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Den killen med det blonda skägget är ju utan tvekan mest manlig. Men den andra är ok med.

    SvaraRadera