Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

måndag 4 mars 2013

New in - Vanliga blå jeans



Tjena!

Dags för lite fashion. Det måste man ha ibland eller hur? Hur ska man annars bli populär?
Här har ni ett par nya jeans som jag köpte i helgen. De är blå grå som ni ser.

Alla mina jeans ser likadana ut. Det är liksom min grej. Det gör allting så okomplicerat. Shopping är ju så jävla tråkigt för oss riktiga män så därför köper jag oftast kläder jag redan vet att jag vill ha.

Så här kan det se ut när man shoppar med mig: Nu ska jag köpa jeans. In i butiken. Hitta billiga jeans i min storlek. Köp skiten. Done.

Tar 10 minuter max att shoppa. Hata när det tar längre tid än 15 minuter. Sitta och vänta på att folk ska prova det ena och det andra och sen köper de inget ändå. Nej fyfan omanligt.

Hörs!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar