Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

torsdag 7 mars 2013

Skägg Envig

Tjena!

Idag blev jag utmanad till skägg envig. En tradition bland riktiga män sedan urminnes tider. Redan för 6000 år sedan hade man skägg strider i skandinavien. Detta är väldokumenterat. Tror jag.

Skägg envig går som ni säkert redan vet ut på att en man utmanar en annan att låta sitt skägg växa så långt som möjligt utan att raka det. Den som först rakar sig förlorar. Med andra ord så är det fullt skägg krig.

Vem är då denna dåre som har utmanat mig? Jo det är självaste shampo/conditioner kungen som jag skrev om tidigare. Min chef.

Den som klarar sig längst utan att raka sig får 3 öl av den veka förloraren. Gratis öl till mig med andra ord.

Räkna med skägg bilder de närmaste dagarna och veckorna om han klarar sig så långt utan att raka. Jag tvivlar.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar