Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

söndag 10 mars 2013

Söndags på Malta - Vitamin D laddning

Vitamin D flödar. Testosteronet ökar.
                                              Filosoferar om skägg och annat manligt.
                                       En extra bild för alla mina fans därute. Szandor the Wizard this is for you.



Tjena!

Söndag här på Malta. Tar det lugnt på balkongen efter en liten jogging tur. Det är ett jävla liv här nu eftersom det precis har varit val. Nu är alla ute och tutar och festar. Men det blir inget festande för mig.

Tycker det är lite konstigt att hela Malta stänger ner runt valet och att det sedan också är ett jävla festande på gatorna. Malteser måste verkligen gilla politik! Omanligt.

Ovan har ni några bilder från idag. Tagna med min grymma Android telefon. Samsung såklart. Riktiga män använder android. Kör du med Iphone så är det dags för lite soulsearching om man säger så.

Tänkte recensera Vitamin D också. Ni kommer säkert ihåg att jag skrev lite om naturligt testosteron för några dagar sedan. Nu har jag varit i solen ett tag och jag måste säga att det känns ganska bra. Vitamin D har flödat som fan och jag känner mig super stark.

Jag ger Vitamin D 3 skägg av 7 möjliga. Ett jävligt bra betyg alltså. Kanske.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar