Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

onsdag 3 april 2013

Paintball




Tjena!

Glömde helt bort att skriva lite om paintball som jag spelade med teamet från jobbet. Ja vad ska man säga. Manlig som man är så var man ju grymt bra och mitt lag vann. Vi körde capture the flag och det var väldigt skoj.

Har ni inte lirat paintball förut så kan jag rekommendera det starkt. Det är bara att stänga av huvudet och kötta så att säga. Brände mig lite på armarna eftersom jag krälade runt i ett dike fullt med brännässlor men det var det värt. Sköt min nemesis i nacken. Score!

Tyvärr har jag inga coola action shots men den översta bilden är banan vi körde på. Fint väder. Den nedersta bilden är min chefs fot (han jag skägg krigar med) inlindad i en av mina rosa Muay Thai handwraps.

Varför rosa? Mer om det senare. ;)

Stackarn stukade foten och låg och grät. Blev pinsamt så jag hjälpte grabben för att få tyst på gnällandet. Tiger Balsam på det också. Bra grejor.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar