Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

fredag 5 april 2013

Klippa håret och tränings update

Tjena!

Har precis varit hos frisören och klippt mig tillsammans med min bro. Det blev riktigt bra. En sak som är viktigt när man väljer en frisör är att de kan få jobbet gjort snabbt och effektivt.

Så här ska det gå till ungefär: Tja! jag vill klippa mig. Frisören: Hur vill du ha det? Jag: Kort. Frisören: Ok, då kör vi.

10 minuter senare har du perfekt frisyr. Inget snack. Bara en klippning.

I övrigt så glömde jag bort att ta bilder från min sista träning i onsdags men jag kan säga att det gick bra. Hård sparring och jag kom undan oskadd. Winning.

Hård träning är ju manligt som ni vet och jag och min gode vän håller oss i toppform året runt som de riktiga män vi är. Han har för övrigt skrivit ett inlägg om Gym exercise and rock climbing som är jävligt bra.
Där får ni se lite hur man ska träna för att få optimala klättrings muskler. Jag är ju fighter men i princip så vill man ju köra samma muskler. Speciellt genom squats och pull ups.

Kör hårt så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar