Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

onsdag 3 april 2013

Skägget shoppar loss





Tjena igen!

Nu är det dags för lite mode. Har köpt en ny ryggsäck från Electric. Den är ganska schysst faktiskt. Var tvungen att fixa en ny eftersom jag råkade hälla jordnöts sås i min gamla. Hur det gick till har jag glömt bort men det luktar för jävligt kan jag lova och det går inte bort ens i tvätten.

Aja nu har jag en ny iallafall så det är lugnt. Den har ett stort utrymme för en massa bra grejor och så har den några små utrymmen också. Perfekt för en dosa snus eller liknande.
Baksidan har ett smalt utrymme som är vadderat. Perfekt för laptopen med andra ord. Botten har en slags gummiaktig yta som gör att man kan ställa ner väskan i princip varsomhelst utan att oroa sig.
Perfekt när man är full. Manligt!

Köpte även en väldigt schysst tshirt från Vans. Det är inte ofta jag hittar kläder som jag tycker är riktigt grymma men denna gillar jag skarpt. Som ni ser har den en konstig gaffel hand som sträcker sig efter en fågel. Jag vet inte vad det betyder men det ser coolt ut.

Det var en annan som ville ha tshirten som jag var ute efter men det fixade jag med en snygg armbåge i ansiktet. Oj va stackarn grät. Så shoppar man hardcore. Manliness!

Idag blir det träning som vanligt. Blir väl 167000 situps och 37682 pushups. Min tränare har ingen fantasi. Ska försöka få en bild från kickboxningen idag så jag har något att visa på bloggen imorgon också.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar