Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

tisdag 9 april 2013

New in - Bebis grejor




 

Tjena!

Har varit och shoppat lite bebis grejjor. Det måste man göra när man ska ha barn. Japp. Jag är så manlig att tjejen har blivit med barn. Oj oj oj.

Aj aj aj. Men kolla disposable maternity briefs. Kul!

Det finns inget bättre än att handla baby saker. Blöjor, små kläder, och andra saker med roliga motiv på. Så gulligt!

Nej fyfan jag klarar inte av att låtsas mer. Det är jobbigt att handla baby saker och en annan sak jag märkte var att bebis butiken luktar bröstmjölk och äcklig blöja. Alltså det var någon form av unken doft därinne. Så om du har en bebis butik så kan du ju tänka på att vädra ut ibland då och då.

Tjejen ville köpa en korg/säng grej åt ungen också. Varför? Kan väl sova i en kartong tills den blir större tänkte jag. Vilket liv det blev. Så visst jag köpte korgen ni ser på bild. Det var den hon ville ha.

Bara 710 kr. Billigt!

Fyfan.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar