Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

tisdag 15 januari 2013

Riktiga Män och parfym

 
 Tjena!

Idag tänkte jag behandla ett ämne som många män säkert funderar över. Nämligen parfym och varför vi behöver det.

Svaret är att vi inte behöver parfym alls. Men varför har jag då en liten flaska Björn Borg 109 som ni ser i bilden ovan? Jo av samma anledning som alla andra riktiga män har parfym hemma hos sig. Våra flickvänner och mammor envisas med att köpa skiten åt oss när vi fyller år eller på julafton. Och de kommer alltid i ett sånt där jävla giftpack med en deodorant eller aftershave.

Varför gör de så? Är det för att de vill vara snälla? Är det för att de tycker vi luktar illa? Knappast.
Riktiga män luktar naturligt härligt med en hint av snus och öl. Kanske lite deo också. Alla gillar det.

Så varför köper de dessa parfymer till oss? Jo, det ska jag tala om. Anledningen är att de antingen tycker att dina riktiga intressen som till exempel Tv-spel är för löjliga och därför vägrar köpa det till dig eller så vet de faktiskt inte vad du gillar och går på "hygien" produkter för det behöver ju alla.

Till alla kvinnor, missförstå mig rätt. Jag är tacksam för dessa presenter. Det är alltid trevligt med presenter. Men låt oss vara ärliga om anledningen till varför ni köper skiten till era män.

Ingen riktig man önskar sig parfym i födelsedags present eller på julafton. Så är det.

Mitt tips till alla kvinnor är att fråga vad mannen i fråga vill ha. Och sedan hålla dig inom det området om du nu måste köpa en present.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar