Humor Besökstoppen Follow on Bloglovin

tisdag 14 januari 2014

Lugn och ro.

Tjena!

Har varit en lång dag. Jag är pappaledig och tar hand om min dotter och som ni kan tänka er är det jääävligt tråkigt ibland. Hon bankar lite på grejor med sin lilla trähammare hela dagen och så ska man titta på och leka att man har skitkul. Aja man gör vad man måste hehe.

Ibland så får man lite lugn och ro (när hon sover) och då har man tid för sig själv. Jag sitter ju rätt mycket på nätet och degar så det blir en del nätpoker hos http://sv.pacificpoker.com och vanliga schyssta gamez som League of Legends eller Battlefield 4. Alla vet att riktiga män lirar dataspel och även poker. Men tricket är ju att ta det lugnt med pengarna. En riktig man vet att man ska spela med måtta så därför lirar jag bara på borden med låga insatser. En kul grej helt enkelt.

Nu ska jag göra push ups. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar